Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

godmorgon världen!

Av pinocio hemligt - 29 juli 2011 08:46

godmorgon! jag vaknade för ungefär 15 minuter sen och satte mig vid datorn, idag ska jag vara med mina kompisar och vi ska åka på kryssning mina 2 kompisar och min ena kompisa pappa men han kommmer inte att vara med oss. vi kommer säkert ha jätte kul. men mamma vill inte att jag åker för hon säger att min kompis pappa inte kommer ta något stort ansvar för oss men de tycker jag är skönt. vi kan ju inte direkt smyga ut och rymma. haha knas mamma. nu ska jag äta frukost sen ska jag väcka mamma så hon också får frukost i magen.



                                                 xoxo pinocio

 
 
Ingen bild

a&s

29 juli 2011 18:04

Hej pinocio, du verkar som en underbar liten tolvåring. Och vi tycker att det är bra att du skriver om dina känslor för att kunna uttrycka dom.
Vi hoppas verkligen att ett mirakel göra så att du kan ha kvar din mamma, fortsätt vara en gullig dotter så önskar vi all lycka till dig.
Kramar A&S

pinocio hemligt

29 juli 2011 22:33

tack, jag hoppas också att ett mirakel slår in. tack igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pinocio hemligt - 29 juli 2011 00:10

hej ja nu har jag startat ny blogg. jag kommer att kallas pinocio i den här bloggen för jag vill inte att någon ska veta vad jag heter eller vart jag bor och anledningen till de är för att jag kommer skriva personliga saker om mitt liv. ja lite fakta...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards